Gulap-1234 Çok ağır bi grip atlatıyorum zaten ne tat koku halsizlik yatak döşeğim yine idare kızıma süt veriyordum az geliyordu ama olsun diyordum birde dün üstüne doğumdan sonra ilk regl oldum tamamen gitti bu sefer sadece gece oluyor gündüz yok yok :(
Gulap-1234 Nurco kızım ne yapsam ne biberon ne emzik kabul ediyor atıyor istemiyor kaşıkla veriyorum oda bi iki ölçeği geçmiyor yani dün mesela toplamda yatıncaya kadarda 4ölçek vermişimdif
ardelancck merhaba iyileşincr sütünüz gerü geldi mi acaba? ben de bu durumu yaşıyorum perişan haldeyim