Nacagar Oğluma ıkı gün önce 1 yaş aşısı yaptık ama çok huysuz herşeye ağlar oldu kucağımdan inmiyor beni gördüğü yerde kucağına al diyor sizde de böyle oldu mu. Sonra düzelir mi yoksa huyumu değişti bu çocuğun
Ela41 Nacagar bızde aşı olalı 15 gun oldu ama hep huysuz oldugu için aşıdan kaynaklı oldugu aklıma gelmedı dogrusu hep kucak ıster elımden tut yurut ates yapmadı ama