Kızlar Merhaba🥀
2 gecedir bebeğimde bir sorun var neden uyumuyor diyordum bu sabah baktım tamda 59 hafta 4 günlük olmuş. 60. Hafta atağına girmiş.
bu atak 9. Atakmış ama biz diğerlerini neredeyse hiç yaşamadık diyebilirim. Kızımın bir uyku düzeni vardı gündüz 9-11 14-16 arası iki uyku akşam 19.30 gece uykusu , gece 23 rüya beslenmesi ve sabah 7 günaydın.
Bugün ikinci geceyi geride bıraktık ve resmen görünmez bir el dürtüyo gibi beşiği sallamayı bıraktığım an uyanıyor geri sallayınca uyuyor. Artık kollarımda derman kalmadı. Dün gece 11 den sabah 7 ye kadar aralıksız beşik salladım. Bir önceki gecede aynı şekilde oldu. Eğer bu bir hafta daha devam ederse naparım bilmiyorum ama 2. Günden bile halim kalmadı. Oda bu durumdan hiç memnun değil sürekli uyumak istiyor ama sallamayı bırakınca uyanıyor. Normalde sallama alışkanlığı bilr çok zorda kaldığımızda vardı. Çok bunaldım nolur tavsiye bekliyorum.