Annelerim merhaba. Oğlum 17 aylık. Poposunda ve özel bölgesinde atapik dermatit yani alerjik egzama oldu. Doktoru bez değişikliğinden olmuş olabileceğini söyleyip ona göre ilaç verdi ve nemlendirin dedi. İlaçları kullanırken bu sefer bel, göbek ve koltuk altı kısımlarına yayıldı. Beyaz sivilceler gibi ama oradakiler. O egzama mı bilmiyoruz. Ama gittikçe yayılıyor. Doktoruna mesaj attık, cevap bekliyoruz. Ama daha önce yaşamış, tecrübeli annelerimiz varsa bize yardımcı olursanız sevinirim. Aranızda hiç çocuğunda böyle yayılan bir egzaması olan oldu mu?