Derenkuzum
Evet sağlık ocağında yaptırdık, eczaneden alıp gidiyorsunuz hemen ağızdan verilen bir aşı zaten.
Bilmem ki internette farklı farklı yazıyor demek ki. Bize hemşire söylediği için bakmadım hiç.
Normalde 3. Ve 5. Aylarda aşı olmadığı için sanırım boş aylarda yapılıyor özel aşılar.
4 ay denmiş ama 4 ay aşısı ağır bir aşı zaten bence, üstüne 4. Ayda bir de rota yapılmamalı.
Gene de doktorlar daha iyi bilir tabii…