Benm bebeğim 10 buçuk aylık sütten kesmeye çalışıyorum çünkü hamileyim o emdikçe ben çok kötü oluyorum başım dönüyor midem bulanıyor doktorum kesmeye yavaş yavaş başla demişti 1ay önce o yüzden haftalardr uğraşıyorum kesmek için ama önce devam sütüne alıştırmaya çalıştım o zor oldu ama başardım dündn beri içiyor hiç emzirmedim gögüslerim süt doldu ağrı yapıyor emzirmeye korkuyorum ya bir dha devam sütünü tutmazsa diye kayınvalidem sütünü sağ dök suya gitsin dedi emzirirsem devam sütünü içmez diye de korkuyorum ne yapım bilemedim aranızda böyle bir şey yaşıyan var mı birden kestim gibi oldu şimdi ara ara yine emzirsem mi yoksa dha hiç emzirmesem mi.
Lütfen kimse kırıcı şeyler söylemesin bebeğin küçük dha acelen neydi flan diye istiyerek gebe kalmadım korunduğumuz halde oldu Rabbim nasip etti diyorum susuyorum yapıcak başka bir şeyim yok benim için zaten çok çok zor Bi durum birazcık anlayş gösterirseniz sevinirim 🙏