Bayanlar 8 günlüğüne köye geldik burası biraz serin ben ve 6 aylık bebeğim grip olduk 2 gün burnum aktı şimdide inanılmaz başım agrıyor dünden beri öksürmüyorm ama bogazım tahriş olmus gibi. 5 gün sonrasınada antalyadan villa kiralamıştık şimdi ben covid testi yaptırırsam negatif bile cıksa 14 gün karantina. Villayada 3.700 para ödedik yani bnmki basit bi gripse test yaptırcagm için 3700 tl çöp olcak. Sizce ne yapmalıyım