Merhaba arkadaslar bızde dun sunnetımızı olduk allaha sukurler oLsun kı ıyıkı erken yaptırmısız 6ay 7 gunluguz daha bıraz agladı ama ınanın abartılacak kadar gecemızde guzel gectı hersey yolundaydı yaptırmak ısteyen herkese kesınlıkle tavsıyem bebekken aklınerınce cok zor dun kendım gozumle butun yapılan ıslemı ızledım ıgne vurulurken cok zor sonrasını duymuyor ama buyuk olsaydı zorlanırdık yanı bırde ıdrar yolu enfeksıyonunuz varsa kesın yaotırın bızım vardı ama kımse bıze sunnet demedı bız kendımız ıstemıstık acı cekmesın buyuyunce dıye dun doktorumuz pıpısının bıtık oldugunı ve altta olusan bakterılerı gosterdı dezenfekte ettı oraları bu yuzden olur dedı bebegımın kılo alımı durmustu doktorumuz ıdrar yolu enfeksıyonundan olur dedı bundan sonra duzelıcek dedı ınsallah cok korkuyoeum aglar dıye sukur kı ole olmadı herkese tavsıye ederım