Deletedmom7 Minnokkunannesi canım 45 dk bir saat e bir emzir aç kalıp kan şekeri düşmesi bir Aydan sonra da 2 saate bir emzir tabi meme isteyip ağlıyorsa ağladıkça da ver . Sütüm yetmiyor gibi düşünme olumlu düşün . Bol bol emzir ki sütün artsın aranızdaki bağ güçlensin
bjkesra1903 Minnokkunannesi benim oğlum 2 saatte bir emiyordu geceleri de uyusa bile 2 saatte bir emziriyordum memede yaklaşık 15-20 dk kalıyordu
Mom299 Minnokkunannesi ilk başlarda emme süremiz çok azdı ama 1.saat aralı emzirmeye baktım uyandırıp hep şimdi.1 aylıkız kendi 20 gündür uyanıyor 2 saat te bir yada 1 saatte bir emiyor bazen uzun emiyor bazen kısa zaten kısa emdigi zamanda sık uyanıyor onun farkına vardım oda kendi o sekilde uyanıyor ve ayarlıyor çok şükür
Deletedmom7 Deletedmom7 benmki de ilk zamanlar 45 dk emiyor du çenesi kuvvetli olmadığı için iki emiyor 3 duruyor vakit geçtikçe emme süresi azalıyor
SertapHilal Benim bebeğim 3 günlük, bazen 1 saatte bazen 1,5 saatte bir emziriyorum uyandırıp.Ve emme süresi genelde 15-20 dk oluyo 🙂