Byzthan Arkadaşlar 55 günlük bebeğim her yediği mamayı cok geçmeden çıkarıyo napıcam bilemedm mama deiştim evolvia aptamil en son sma optıpro kullanıyoruz ama hepsinde cıkardı bilen yardımcı olsun napmam lazım??
Margaritta Byzthan mamasını yedirtikten sonra fazla sarsmadan yatağına ya da nereye bırakıyorsanız oraya koymanız lazım bir de en fazla 30 cm yükselikte bir yastık kullanabilirsin, sola yatırmanız da işe yarayacaktır tabi sürekli sadece sola yatırmayın…