Tugba_mirac Fuathulya Benim geliyor ama yeterli değil. Başta bebelac kullandım ama kakasını yaparken çok zorlandı ve mamada sonra yine istiyordu. Sonra sma ya geçtik şu an memnumun
Deletedmom414 Fuathulya benim gelmişti ama hep azdı gögüslerim sadece sabahları dolardı oda 90 cc yi geçmedi. Sma kullandım hippe geçtim şimdi
Tortilla Fuathulya benimkide cok emmiyor :( hipp kullanıykrm doktorm önerdi en iyi mama bence. Gaz kabızlık yapmıyor anne sütüne en yakınmıs.
ZMK Fuathulya sabırlı olun mamaya geçerseniz bebeğinizin sizi emmesi azalacak ve sütünüz çoğalmayacak sık sık emzirin yada makine alıp sağın çoğalacak şokta kimaltana içeçeğini de içebilirsiniz benim sütümü çok çoğaltmıştı
Damlaveminigi Tortilla merhaba bende Aptamil kullanıyorum hippe gecicem nerde satılıyor acaba eczaneye sorduk yoktu Bilgi verir misiniz 🌸
Tortilla Damlaveminigi ben eczaneden alıyorm baska yere sorun istiyorsanız migrosta felanda oluyormus. Son kullanma tarihine dıkkat ederek alın.