Gizemela Kızlar 3 ay 7 günlük bebeğim var her uykuya geçmeden önce ağlıyor mızlanıyor öyle uyuyor? Sizde de uyutmadan önce ağlama nöbeti geçiren var mı?
Balkzm_0604 Gizemela ağlama nöbeti olarak değil de ne yapsam memnun olmuyor kısa kısa ağlıyor ayağımda salladığım zaman da aynı şekilde biraz ağlıyor gözlerini ufalıyor sonra uykuya geçiyor 2 ay 11 günlük
ftmm Gizemela benim de 3 ay 3 günlük hep ağlayarak mızmızlanarak dalıyor karnı tok olsa bile açsa da asla o şekilde meme tutmuyor zorluyor biraz minnoşlar
Gizemela ftmm aynı durum bizim kide memeye yaklaştığı an kıyameti koparıyor sonra biraz sallıyorum sakinleşiyor öyle alıyor
Hohomoromu Gizemela uykusu geldıgı ıcın huysuzluk yapıyor gayet normal canım butun bebekler yapar 16 aylık benım ki hala uykusu gelınce mızmızlanıyor
Zeyneppa Gizemela bizimde oyle oluyor basta o sirada memeyi neden almiyor diyordum anlmiyordum megersem uyku istedigi icin emmek istemiyormus sizin gecti mi bu surec ne zaman gecti ya da
Balkzm_0604 Gizemela benim kızım 1 aylıkken felan öyleydi ayağımda olduğu halde sallamayı bıraksam bile anlıyor uyanıyor du gündüzleri hiç uyumadı gece de iyice dalana kadar sallamayı bırakmazdım
Alpii Gizemela oğlum 9,5 aylik hala uykuya direnir. Uyutmaya çalışınca ağlayıp mizildiyor uykusu olsa bile
Elmassss Gizemela ben o durumu yaklaşık 3 ay falan yaşadım sonra geçti her uykuya geçerken ağlıyordu sanki bir şey olmuş gibi sonra şükür geçti inşallah sizin de bir an önce geçer