Kızlar merhaba Oğlum İle 32 günlüğüz bugüne kadar çok güzel geldik düzenliydi de uykularımız kendi 2,3 saatte bir uyanırdı hep ama 2 gündür huyu suyu değişti çocuğun uyuyan çocuk uyumaz oldu. Biraz gazı da var sanırım dün akşamdan beri kaka yapmadı. Tam uyuyacak uyuyamıyor dalacak gibi olsa uyanıyor ağlamıyor da çyle çok ama esniyor uykusu var neden direniyor acaba ? Kimisi atak diyor o zaman ne oluyor çok bi bilgim yok lütfen yardımcı olur musunuz tecrübrsizim nasıl ilerleyeceğim bilemez haldeyim 😔