Kızlar taktırma anında hafif bi agrı oldu normal tabiki okadarı ama kalktıktan sonra hersey normaldi agrı kalmadı. Ama yolda dönerken arabada ordaki aynı agrıyı bi anlık bidaha hissettim rahmimde bi kac kez acaba oturmadı mı vs icime kusku düstü agrı tekrar duyulması normal mi böyle bisey yasayab var mı?