Yerfistigininannesi Ateşi olmadığı sürece tedirgin olmayın bizde de ben olduktan sonra oğluma geçti 🥴sabah akşam serum sıktık burnuna hem temizlemiş oldu rahatlattı hem de daha hızlı iyileşmesini sağladı. Bebek viksi de göğsüne ayaklarının altına sürdüm bitkisel ama 6.aydan sonra kullanılıyor diye biliyorum eczaneye sorun isterseniz geçmiş olsun çok ağrısı ateşi olma durumu olursa calpol verirsiniz.