Ballikaymakli dediğinize katılıyorum geçim zor fakat bebeğimin sağlığı , geleceği daha önemli bu nedenle ilk onun ihtiyaçlarını karşılıyorum. Tüm özel aşılarını yaptırdım. Allah’ım hepimizin evladına sağlıklı onur versin inşallah 🙏 bu arada bizim de tek maaş , iki ev bakıyor gibi düşünün. Eşim görev için başka şehir de ben İstanbul da.