Alpaslaninannesii bazı donemler öyle oluyor bebeklerde. Biz bunun için doktora bile gitmiştik yapacak bişi yoktu. Bir süre sonra kendiliğinden geçiyor. Gaz olur, atak dedikleri şeyden olur, burun tikanikligi, ağızda pamukçuk, vs vs. Birsuru sebep. İstersen ağzına bı bak bebişin olabilir bizde ilk emmediginde pamukçuk vardi