Bayanlar 10 ay oldu doğum yapalı geçen hafta az leke gördüm bugün daha fazlaydı adet oldum dedim ama çok azıcık geliyor yani doğumdan sonra kırk günde adet kanaması kadar gelmemişti şimdi ondan bile az bu adet mi benim bekarken çok aşırı kanamam olurdu anlamadım bir sorun mu var acaba iki senedir evliyim hiç adet olmadım bebek doğum derkene yoksa sökülür mü bekliyim mi