Emirinannesi_41 4.5 aylık oğluşum hasta oldu sanırım isilik olcak die sık duş aldırdık. Burnu fışır fışır ediyor öksürüyor da. Dr. Peditus verdi ama içiremiyorum ağzında tutup geri atıyor önerisi olan var mı neler yapmalıyım nasıl geçecek.
esmerayes Emirinannesi_41 3 hafta once benim oglumda gecirdi tam 4.5 aylikken 3 4 gunde atlatiyo bogazi agridigi icin icmek istemiyodur benimki mamayi bile icmek istememisti bogaz agrisindan bide atesi 3 gun hic dusmemisti 3 saatte bir mecburen ates dusurucu vermemiz gerekiyodu bende enjektorle verip burnunu kapatiyodum zorla yutuyodu
esmerayes Emirinannesi_41 bak iste o iyi bisey benimki ne zaman hastalansa dis cikarsa vs yemeden icmeden kesiliyo sizi emiyosa enjektorun ucuna pipet takin memenizle birlikte verin agzina 😂
Emirinannesi_41 esmerayes ben buldum çözümü bardakla kandırıyorum su vercek sanıyo ama enjektöre çektim ilacı veriyorum