essea evet öyle gerçekten hatta şuanda da 3 saati geçtik uyanmasını bekliyorum bebişin. Gündüz zaten belli ediyor kendi gece de 4-4.5 saati belki 1-2 defa geçmiştir uykusu(ben istemiyorum geçmesini aslında. Şekeri düşer diye korkuyorum.) kendimizce bir düzen oluşturduk.