Brunonun burun aspiratörünü kullanıyorum. Öncesinde serum dan 1 kaç damla damlat. Yumuşayıncaya daha kolay çekiliyor. Neredeyse hergün yapıyorum bu işlemi. Korkulacak gibi bişey değil. İnsan alışıyor. Ben alıştım yani. Burnum b. K dan ve sümükten çıkmadığı için 😁