Kızlar oğlum 20 aylık gece sürekli emmeye kalkıyor artık çok yoruldum eskisi gibi süt de yok gündüz de sürekli emmek istiyor aslında 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum fakat sürekli kalkması ve boş memeyi emmesi sıkıyor artık beni emzik gibi kullanıyor resmen ve ne emzik emdi ne de biberon nasıl bıraktırabilirim acaba lütfen yardım edin kilosu boyu iyi emmeyi bırakırsa zayıflar mı