Merhaba hanımlar , yaklaşık 1,5 ay sonra işe başlıcam, bebeğim şuan 2 aylık.
Memeden hiç ayrılmıyor ve sürekli emmek istiyor, işe başlayacagım için süt sağıp dolaba atmak istiyorum ama bütün gün emdiği için süt sağamıyorum biriktiremiyorum. Bu durum böyle devam eder mi , yoksa biraz daha büyüdüğünde 15 gün sonra 1 ay sonra düzene girer mi?
işe başlamaktan da korkuyorum ağlarsa annem susturamazda, sadece memede susuyor, emzik istemiyor atıyo agzından biraz caresizim açıkcası korkuyorum