Meri12 4 aylık olduk ama kaka yaparken gözleri kızarıyor ve sulanıyor aslında kabız değil ve sadece anne sütüyle besleniyor böyle olanlar var mı ?
Tubasubasi Meri12 😅😅 bizde 5 aylığız ve aynı durumdayız.O kadar çok kızarıp,bozarıyor Kİ,sanırsın kabızlık yaşıyor.açıp bi bakıyorum gayet normal yapmış.😂
Sbnmm Meri12 canım seni telaşlandırmak istemem ama benim bebeğim de kaka yapamıyordu yumurta ve cevize alerjisi varmış diyetten sonra çözüldü şimdi bile yaparken bi kızarıyor sen güzelce gözlemle bebeğini belki geçici bişeydir belki alerjik bişeydir zamanla daha iyi anlarsın
23201060 Meri12 bizde 9 aylığız kabiz olsakta olmasakta zorlanma var. Ama bizdeki ek gıdadan sonra basladi
Tubasubasi Meri12 alerjik bi durum olsa vücutta başka belirtilerde mutlaka gösterdi.zorlanmaları çok normal.bagırsakları gelişmekte olduğundan,Daha çok çok küçükler tabi.endişelenmenizi anlıyorum 🤗