Reyyan34 inanın ben 5 aylıkken kitaplarla tanıştırdım oğlumu, bunun olumlu etkilerini o kadar çok görüyorum ki şu an da. Sizde hiç ikilemde kalmayın bence geçte olsa tanışsın kitaplarla, günde yarım saat bile oyalansa devamı gelir. İsterseniz bir kaç farklı kitap alın A101 bime geliyor 1, 2 tl onları bi incelesin, isterse koparsın, ağzına alsın yeter ki tanısın. Daha sonra bu setten alıp başlarsınız. Ben böyle böyle sevdirdim müdahale etmedim, bir çok kitabı yırtık şu anda ama hepsi de aklında.