Merhabalar Anneler. Kızım 2 ay 11 günlük. Ve burnu tıkalı aynı zaman da balgamı var. Sürekli kusmak istiyor sonra tekrar yutuyor. Öksürüğü çok az var.Doktorumuz bize TUSPAMİN surubunu verdi 1 çay kaşığı günde 3 defa. İçeriğinde 2 yaş altı kullanılamaz yazıyor. Çocuğuma bişey olmasından korkuyorum. Acil yardımcı olur musunuz ???