yavrusununannesii evet canim o mamadan biz 3 aya kadar mama kullanmamistik mamaya baslayinca kina gibi yapmaya basladi bende doktora sormustum demir orani yuksek olan mamalarda olur o oyle yapmasi iyi beslendigini gosterir demisti bide bekletip yapiyolar ya kaka bagirsakta bekledikce rengi deisir benimki.bu siralar yine 2 gunde bir yapmaya basladi cok beklettigi icin yesil oluyo hep