Kumsalim1 bize de aynı şeyler söyleniyordu, benim kızım 14 aylık yürüdü bir ayağı da çapraz olarak içe dönük basıyordu. Doktora götürdük muayene edildi, röntgen çekildi sadece sağ kalça kemiği içe dönük olduğu için öyle basıyor ve paytak yürüyormuş. W şeklinde oturmasını engelleyin demişti bize doktor, her oturduğunda düzelttik. Şuan iki yaşında arada yine içe basıyor ama çok fazla değil. Önümüzdeki günlerde de tekrar kontrole gideceğiz,önlem amaçlı. Bunlar dışında zaten bir tedavi uygulanmadı.