Husnemahir ben çok memnunum canım oğlumun daha dışı çıkmadı ama salyası olsun huysuzluğu olsun geçti kolunda bileklik olarak var birde kolyesi eğer önden düğmeli bisey giyecekse düğmeyle tutturuyorum boğazına yapışmıyor ama badi falan giyecekse atletine satıyorum önemli olan tenine değmesi