İyi geceler hanımlar
kuzum 11 aylık 2 aydır aptamil kullanıyoruz mama olarak ondan önce sma ve sonrası bebelac gold kullanıyorduk içmemeye başladığı için değiştirdim ama son 2 haftadır ek gıda ve günde 4 kere mama içiyor ama kabızlık problemi var mama değişikliği önerisi verebilir misiniz sizce mamamı yapıyor bunu böyle sorun yaşayan varmı öneri verebilir misiniz