Nnur
[bilinmeyen] benim kziim 2ay gunluk oldum ben
Nnur
Nnur
[bilinmeyen] olursun yaa hamile olmaktan mi korkuyosjn
Nnur
[bilinmeyen] bak.onu bilemem eşim yanımda değil.suan öyle korkularım yok 😉 bnce duzensizliktendir yaa siz eminseniz kendinizden korkmayin
Oziezo
[bilinmeyen] adet olmadıysan nasıl hamile kalabilirsen ki
Kubra16
[bilinmeyen] benimde kızım 4ay 7gunluk sezeryan Doğum yaptm. 40ım çıkana kadar kanamam devam etti sonra 1hafta hiç gelmedi sonra adet gordm toplam 3 kez düzenli adet gordum canım
Prensiminannesi
[bilinmeyen] canım bnmde 3ay 5günlük bende olmadım bende korkuyorum ama doktor emzirdiğim için olmayabileceğini soyledi 😥
AselAda
[bilinmeyen] teşekkür ediyorum canım 😊
seraap
[bilinmeyen] emzirince gelmez bazilarinda annemde 1 yil gelmemis ne zaman sütten kesilmisiz kardeslerim ve ben o zaman gelmis
Sevcanahmet
Bende 5.ayda oldum
Hy40
Ben doğum yapalı 33 gün oldu iki gündür kanamam var adet mi bilemedim 🤷♀️ normalde sadece akıntım geliodu
Esiladuru
[bilinmeyen] 2 ay 6 gun oldu dogum yapali sezeryan hala adet olmadim korkuyorum bende acikcasi esimin korunmasina guvenmiyorum spiral taktirmayi dusunuyorum