Selam kızlar 18 gün önce spinal sezeryan oldum. Herşey güzeldi lakin dün akşamdan beri oturamıyorum resmen vajınamın iki dudağında birer tane çiban çıkmış mafoldum ya canım çok yanıyor önerebileceğiniz bişey var mı sıkamıyorum canım çok acıyor dokununca normal mi acaba neden oldu ya of 😓😓😓😓