mrvyldz 3 aylık aşi yaptıranlar artıları eksileri neler ve sağlık ocağında mi yapılıyor, gerçekten koruyucu mu ben de yaptırmayı düşünüyorum bilgi verir misiniz
kdrcnbln mrvyldz bende herhangi bi yan etki bulanmadı 2. Üç aylığı vuruldum sadece regl zamanımda gecikme olacağını söyledi doktor
bambammom mrvyldz Allah belasını versin diyorum o derece temmuzun 6 sinda vuruldum lekelenme kanama yeni bitti. Cinsel isteksizlik sürekli bir sinir hali. Tabi bunlar bendeki etkiler. Herkes aynı olmuyor
Ednrugr1707 @mrvyldz Ben vuruldum 1 ay oldu vurulalı şuan adetim de gecikme var onun dışında bi sıkıntı olmadı eczaneden 11 liraya alıp sağlık ocağında vuruldum