Gizemlaleli 3 aylık bebeğim var 3 gündür falan fazla sayıda kaka yapıyor günde 3 4 kez kakasını yapıyor rengi altın sarısı yada açık yeşil oluyor normal mi kızlar nolur yardım edin ya doktora götürmeli miyim nasıl geçiririm
Zeynept Gizemlaleli 3-4 kez ishal sayılmaz ki 🤔 eğer 6-7 kez sıvı ve köpüklü kaka yaparsa ishaldir. Emziriyorsanız yediğiniz şey bağırsağını çalışdırmış ola bilir
Seda_123 Gizemlaleli Bizde 7 aylığız ek gıda veriyorum bazı günler vermiyorum sadece anne sütü alıyor o gün çok yapıyor kaka ve sıvı oluyor dışına geçiyor ek gıda verdiğim zaman hiç yapmadığı bile oluyor katı oluyor normal yani