Herkese iyi geceler bilen varsa lutfen paylassin🙏14 aylik kizimin 2 aydir yuzunde ve bacaklarinda sivilce tarzı döküntüler vardı..bugün doktora gidip kan verdik ve Ig E degeri cok yüksek 245 çıktı cuma olduğu için pazartesiyi beklicez sonuçları göstermek için ama ben baya endişelendim böyle birşey yaşayan oldu mu neden kaynaklı olmuş olabilir?