Nesrin54 Suda bekletince de jel haline geliyor sanırım, annem kaynatarak hazırlamıştı. Doğumdan hemen sonra çok kötü şekilde yara oldu. Dişimi sıkıp emziriyordum ama bebeğim emdiği zaman kan kusuyordu o yüzden birkaç saatte bir sürdüm ben çabuk iyileşsin diye, jel kurudukça yeniledim. Üzerini gümüş kapakla kapattım. İki üç gün içinde kabuk bağlayıp iyileşti. İnşallah şifa olur size de 🤲🏻