Karacocuk doymuyo diye birşey yok doyar benim oğlum ilk günler yarım satte bir bazen 20 dkka bir istiyordı bebekler ill zamanlar doyduğunu anlamıyor emmek onlar için sürekli istedikler birşey ve hep aç oldukları için değil kendilerini güvende hissetmek içinde emmek istiyorlar. Sen vazgeçme eminim sütün yetiyordur zaten midesi daha çok küçük pes etme her istediğinde ağladığında emzir düZene giricek belli saatlerde emmeye başlayacak sonra