Merhabalar, kızım 2 aylık oldu. Yarın rota virüs aşısını yaptıracağım. Bir de devletin karşılamadığı menenjit aşısı var bildiğim kadarıyla. Bu aşıyı sizler yaptırdınız mı? Bazı yerlerde sağlık ocağında yapılan karma aşının içerisinde menenjit de olduğu ve yapılmasa da olur diye yazdığını gördüm bu doğru mu? Bir de yakın zamanda yaptırıp fiyatını bilenler varsa yazabilir misiniz ☺️