Monik1 aslında bu güzel bişey Maşallah sütünüz var demekki zaten önümüzdeki aylarda süt azalıyor ben emzirirken diğer tarafa küçük suluk biberon vardı onu tutuyodum,ama Zor oluyo sürekli kıyafet değiştirmek tabi bence çok şikayet eder gibi olmayın kesilebilir, benim gitti bir hafta bebeğime mama vermek zorunda kaldım i kadar çok şey demedim ki çok şükür getirmeyi başardım.