Salı günü kızımın 6. Ay aşısı var 6 ay 7 günlük olmuş oluyor. Ama benim iki gündür boğazım şişti acıyor öksuruyorum. Kızım da öksürmeye hapsirmaya basladi :( yarın hastaneye goturucem. Aşısı yaptırmak istemiyorum bı durumda korkuyorum acikcasi. Ama geç yaptirirsam zamanında yaptırmazsam da asintutmaz diye korkuyorum çok kararsız kaldım. Aşısını geç yaptıran oldu mu 4 5 gün hiç ?