Cagla gazi vardir buyuk ihtimalle memede rahatladigi icin surekli emmek ister ayaklarini karnina dogru iterek maaaj yapin o zaman susuyorsa gazdan dir ama bazen huyundan da yapabiliyorlar benim bebegimde oyleydi cunku 3.5 ayina kadar geceleri hic uyumadi gobegi icinde 15 gunu gecince dr gormesi lazim diye biliyorum istersen bir danis