İyi akşamlar kızlar ben yaklaşık 4 ay önce sezaryen doğum yaptım ondan mı bilmiyorum ama size de sormak istiyorum. İki gündür benim sol kolumda karıncalanma gibi bir his oluyor . Bazen sol yüzümde de oluyor bu . Başına böyle bi şey gelen oldu mu ? Psikolojik mi acaba onu da düşünüyorum çünkü çok stres yapıyorum bu koronayı vs . Neden olabilir sizce bu karıncalanma