Oğlumun topuk kanı değeri düşğk çıktı kanı 2 gün arayla 2 defa aldılar o sırada Küvezde kalıyordu. Antibiyotik kullanıyordu , beslenemiyordu , sarılık da başlamıştı. Başına gelen var mı ? Biyotinidaz enzim eksikliğinden şüphelendiler sevk ettiler kan alındı sonucu bekliyoruz . 😓