Merhaba hanımlar normalde geceleri çok nadir uyanan genelde kesintisiz uyuyan 12 de yatıp sabah en erken 9 buçukta uyanan bi oğlum vardı ama son bi haftadır geceleri sürekli ağlayarak uyanıyo geç yatı erken kalkıyo resmen tepe taklak oldu düzeni acaba atak haftası falan mı 🙄 14aylık bu arada