Kelebek123 Kızım 13 aylık. Dünden beri ne yediyse kusuyor ve ishal biraz ateşi de var. Dün akşam acile gittik serum verdiler. Kan ve dışkısına aktılar temiz çıktı tahlillerimiz. Eve geldik uyudu sabaha kadar. Sabah biraz keyifliydi. Kahvaltı yaptırdıım ve yine kustu ayrıca ishali de devam ediyor. Var mı bizim gibi başına böyle bişey gelen?
Aylinay Kelebek123 bnm oğlum da 1 yaşında azi dişleri çok zor oluyor canım ondandir yada üşütmüş de olabilir