Kuzeyk emerken kaç cc olduğunu bilemediğimiz için 90ml mama yapıp bebek ne kadarını içiyorsa öyle yapmak daha iyi, beslenme aralığıda önemli, sırf mama ile besleniyorsa 4 saatte bir 120ml yazıyor mamada, ama benımkı her 2 saatte bir emdiği için sadece akşam üzeri mama veriyorum takviye olarak, seninde benımde bebegım 2+aylık cok kafana takma ml konusunu, zaten artık açlıklarını kendileri belli ediyorlar😁