Sevilsevil Bebeğim 3ay 11 günlük emziğe çok alıştı başka türlü uykuya geçmiyor eskiden gece emzirdm beşiğine koyunca hemen uyurdu şimdi çığlık atıyor ağlıyor emzik veriyorum öyle uykuya dalıyor gündüz de emzik tutarsa öyle uyuyor. Bir de gece uykusuna geçerken 10-15 dk da bir çığlık atarak ağlıyor biraz pis pis yapıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum ben de tam o ara içim geçiyor çığlık atınca korkarak uyanıyorum sürekli