kupseker İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık. Saat 8 buçukta güzelce karnını doyuruyorum saat 9 buçukta uyuyor ve birdaha saat 2 buçukta acıkıp uyanıyor emziriyorum ve birdaha 6da uyanıyor. Sizce 2 buçuğa kadar birkez kaldırmalımıyım doyurmak için
sukranaslier kupseker benim bebeğim 4 aylık doktor 1 aydan sonra kaldırma o acıktığında uyanacak dedi ben hiç kaldırmıyorum 10 gibi akşm uyuypr sabah 7-8 kadar uyuyor emziriyorum yine uyuyor gecede nadir kalkıyor emziriyorum 5 dakikda dalıyor geri uykuya sen hiç bebeğinin uykusunu bölme o acıktığında uyanır zaten uyku düzeni bozulmasın
Happytwins kupseker merhaba ben 40ndan sonra kaldırmadım hiç max 4 4 buçuk saatte uyanıyorlardı bazen beş altı saati de buluyordu ama doktorum sorun yok dedi. 6 buçuk aylık şuan bi sıkıntı yok gece 8 gibi yedirip yatırıyorum sabah 6 ya kadar iki kere mamaya kalkıyorlar
yigit57 kupseker henüz uzun uyku İçin çok küçük. Ortalama 3 saatte bir uyuyor olsada emzirmek tavsiye ediyorlar. Kan şekeri düşüyormuş bebeğin.
akrky sukranaslier uyanmasını beklemeden emzirin tavsiyem çünkü büyüdükçe alışıyor o saatlere biyoloji saat gibi ben hiç uyandirmazdim ağladığında verirdim şimdi geceleri kesmeye çalışıyorum daha doğrusu söyle 3 4 gibi ister ben öncesinde veriyorum uyanmasın diye ama kesin o saatlerde ağlar aç olduğundan değil alışkanlıktan zor oluyor gerçekten 🤦♀️
sukranaslier akrky malesef öyle birde benim bebeğim memede uyuyor hep memeyi uyku görüyor başlarda sütün olmadı hiç daha yeni arttı nasıl kendi kendine uyumayı öpreteceğimi bilmiyorum hadi gece uyusun da gündüzleri kendi başına uyutmaya çalışıyorum ama olmuyor
akrky sukranaslier youtube da sezen ketenci oy uyku eğitimi verdiğini anlatıyor ben uyguladım oldu biraz aglamalı ama ilk günler ağlıyor sonra hiç ağlamıyor bi bakın derim
sukranaslier akrky doktoruna sordum gecen gün Bırak uyusun bir daha ki ay kendisi bırakcak dedi ek Gıda ya gecince daha az isticek meme dedi inşallah öyle olur