Merhaba kızlar ben bu hastalığa dikkat eden biriydim dışarıda oturur ev ortamlarından uzak dururdum geçen post açtım gören bilir ev taşıdım ailem başka şehirde oldugu için kayınvalidem ile eltim yardıma geldi bebek olunca zor olur yerleşmesi gelsinler birşey olmaz diye düşündüm ama eltimin eşinde yani abimde virüs çıktı. Görüşeli 4 gün oldu pazartesi gelmişlerdi şimdilik birşey yok ama çok korkuyorum çünkü bende nefes darlığı var dua edin lütfen birde atlatanlar yazabilir mi durum nasıl gelişti