Ela22 Merhaba anneler Tecrubelerinize ihtiyacim var. 8 gunluk kizim var ilk bebegim o yuzden fazla bilgim yok :( birbirime alisma asamasindayiz daha. Kizim 1 hafta kuvezde kaldi. Erken dogdu icin emme refleksi gelismemisti. Hastane de biberona alismis:( hastanede yatarken bana egitim verdiler 2 gun emzirdim ama gogsumun tekini zor aliyordu simdi evde hic almiyor agzina alip iki cekiyor sut gelmeyince birakiyor :( Bunun icin oneriniz varmi erken dogdu icin cabalamiyor zamanla alirsirmi ? Birde sutu sagiyorum cogalacagi yerde yari yariya azaldi 😌😌 Bu neden olabilir ? Cogalmasi icin ne onerirsiniz anneler ? Cok saolun ...
Kubramagdalena Ela22 ben de aynı sorundan muzdaripim. Sağıyorum ve sütüm azaldı, bebek de biberona alıştı nasıl memeye alıştırıcaz hiç bilmiyorum